NNP FORUM

duminică, 12 octombrie 2008

Top 5 Bancuri (2)



1.Un cuplu se hotaraste sa plece in Caraibe. Sotia decide sa vina mai tarziu din cauza serviciului. Cand sotul a ajuns la hotel a vrut sa-i scrie un e-mail sotiei dar a gresit o litera din adresa iar e-mail-ul a fost trimis la alta adresa. Si ajunge din greseala la o vaduva ce venise tocmai de la inmormantarea sotului. Citeste mailul si lesina. In mesaj scria: "Draga mea, am ajuns bine. Probabil te va surprinde sa primesti vesti de la mine pe aceasta cale dar acum au calculator aici si poti trimite mesaje persoanelor dragi. Doar ce-am ajuns si am verificat ca totul sa fie pregatit pentru venirea ta, vinerea viitoare. Abia astept sa te vad si sper ca aceasta calatorie sa fie la fel de linistita ca a mea. Nu-ti lua multe haine ca aici e o caldura infernala!

2.Sotul nervos ii spune sotiei: - Draga, uite o sa-ti arat ca nu valorezi nimic. 
Se duc ei la un taximetrist. 
Sotul: - Nu va suparati, cat imi luati pana la aeroportul Otopeni? 
Taximetristul: - Pai vreo 200 de mii. 
Sotul: - Si daca merge si sotia? 
Taximetristul: - Pai tot 200 de mii. 
Sotul catre sotie: - Vezi, draga, deci nu valorezi nimic.

3. Bula s-apropie de o colega de clasa si ii spune: 
- Poti sa-mi dai si mie fotografia ta? 
- Da' ce, nu poti dormi fara sa te uiti la mine? Ma iubesti asa de tare? 
- Nu. Colectionez pokemoni.

4.  Dacă ar juca şah Bin-Laden cu Bush cine ar cîştiga? 
   Bin-Laden, pentru că i-a luat deja lui Bush două turnuri.

5.  Bula in armata. 
- Bula, ce este patria? 
- Nu stiu. 
- Esti prost. Vasile ce este patria? 
- Patria este mama mea. 
- Corect. Bula ce este patria? 
- Patria este mama lui Vasile. 
- Idiotule, patria este si mama ta, ai inteles? 
- Inteles. 
- Ce ai inteles? 
- Ca sunt frate cu Vasile.

Niciun comentariu: